Image from Google Jackets

Marketing : crear y mantener clientes en un mundo de comercio-e / William G. Zikmund, Michael D'Amico.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México International Thomson c2002Description: 2 v. (706, 389 p.) il., tablas 27 cmISBN:
  • 9706860967 (v.1)
  • 9706860975 (v.2)
Uniform titles:
  • Marketing: creating and keeping customers in an e-commerce world. [Título original]. Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF 5415 Z55
Contents:
Contenido: v.1. Introducción - Análisis de mercado y comportamiento del comprador -- v.2. Productos estratégicos paracompetición global - Estrategia de distribución - Comunicaciones de mercadotecnia integradas - Estrategia de asignación de precios
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 Z55 (Browse shelf(Opens below)) v.1 Available 062133
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 Z55 (Browse shelf(Opens below)) v.2 Available 062134
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 Z55 (Browse shelf(Opens below)) v.1 ej.2 Available 095104
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 Z55 (Browse shelf(Opens below)) v.2 ej.2 Available 078273

Incluye índice.

Contenido: v.1. Introducción - Análisis de mercado y comportamiento del comprador -- v.2. Productos estratégicos paracompetición global - Estrategia de distribución - Comunicaciones de mercadotecnia integradas - Estrategia de asignación de precios

Originalmente publicado en inglés: South-Western College, c2001. 7a ed.

There are no comments on this title.

to post a comment.