000 01021nam a22002897a 4500
003 UIAP
005 20221025160419.0
008 220503s2015 caua||||rb||| 001 0 eng d
020 _a 9781624650208
_q (paperback)
040 _a UIAP
_b spa
_e rda
_c UIAP
_d UIAP
050 4 _aGV 1469.3
_bL55 2015
100 1 _a Lilly, Eliott,
_e autor
245 1 4 _a The big bad world of concept art for video games :
_b an insider's guide for students ‡|c Eliott Lilly.
250 _a First edition
264 1 _a Culver City, CA :
_b Design Studio Press,
_c© 2015
300 _a 143 páginas :
_b ilustraciones,
_c 22 X 28 cm.
336 _a texto
_b txt
_2 rdacontent
337 _a sin medio
_b n
_2 rdamedia
338 _a volumen
_b nc
_2 rdacarrier
541 0 _a Bibliografía básica
_d 2022/08/215
650 4 _a Diseño de videojuegos
650 4 _a Industria de videojuegos
650 4 _a Computer games
_x Design
650 4 _a Video games
_x Desig
650 4 _a Video games industry
999 _c176594
_d176594