Image from Google Jackets

Estrategias de marketing : un enfoque basado en el proceso de dirección / José Luis Munuera Alemán, Ana Isabel Rodríguez Escudero.

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Área Mercadotecnia. Subárea Gestión empresarialPublication details: Madrid ESIC 2007 [1a Reimpresión 2013]Description: 714 páginas il., diagrs., gráficas, tablas 23 cmContent type:
  • texto
Media type:
  • sin medio
Carrier type:
  • volumen
ISBN:
  • 9788473567756
  • 8473567757
Subject(s): LOC classification:
  • HF 5415 M845 2013
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 M845 2013 (Browse shelf(Opens below)) Available 087955
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 M845 2013 (Browse shelf(Opens below)) ej.2 Available 087953
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 M845 2013 (Browse shelf(Opens below)) ej.3 Available 087954

Incluye referencias bibliográficas (p. [687]-714)

There are no comments on this title.

to post a comment.