Image from Google Jackets

Cómo medir la satisfacción del cliente : diseño de encuestas, uso y métodos de análisis estadístico / Bob E. Hayes ; traducción: María del Pilar Carril Villarreal ; revisión técnica: Carlos González González.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México Oxford University Alfaomega c1999 [3a Reimp. 2009]Edition: 1a edDescription: xvii, 257 p. il., gráficas, tablas 23 cmISBN:
  • 9789701512159 (Oxford University)
  • 9701512154 (Oxford University)
  • 9789706134516 (Alfaomega)
  • 9706134514 (Alfaomega)
Uniform titles:
  • Measuring customer satisfaction: survey design, use, and statistical analysis methods. [Título original]. Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF 5415 335 H3918 2009
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Préstamo Biblioteca Pedro Arrupe Acervo HF 5415 335 H3918 2009 (Browse shelf(Opens below)) Available 081761

Incluye referencias bibliográficas (p. [253]-257)

Originalmente publicado en inglés: Wisconsin : ASQ Quality Press, 1999. 2th ed.

There are no comments on this title.

to post a comment.