MARC details
000 -LÍDER |
fixed length control field |
02958nam a2200325 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
control field |
CIA01000000000000000082046 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN |
control field |
20220227193931.0 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL |
fixed length control field |
081028s2009 caua b 001 0 eng |
010 ## - |
-- |
2008045997 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
9780470388471 (rústica) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
ISBN |
0470388471 (rústica) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACION |
Agencia que crea de manera original el registro |
DLC |
Agencia que realiza la transcripción |
DLC |
Agencia que realiza la modificación |
YDXCP |
-- |
CP |
-- |
MEAUC |
-- |
DLC |
-- |
UIAP |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRAFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO (LC) |
Número de clasificación |
LB 1029 P67 |
Número del ítem - Cutter |
Z83 2009 |
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Zubizarreta, John |
245 14 - MENCIÓN DE TITULO |
Título |
The learning portfolio : |
Parte restante del título |
reflective practice for improving student learning / |
Mención de responsabilidad, etc. |
John Zubizarreta. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
2nd ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
San Francisco |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Wiley & Sons |
-- |
Jossey-Bass |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
c2009 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxxvi, 351 p. |
Otros detalles físicos |
ilustrado |
Dimensiones |
28 cm. |
440 #0 - |
-- |
The Jossey-Bass higher and adult education series |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Incluye referencias bibliográficas (p. 331-342) e índice. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO |
Nota de contenido con formato preestablecido |
An overview of student learning portfolios -- Practical questions and issues about student learning portfolios -- Important factors in developing and using student learning portfolios -- Electronic learning portfolios -- Learning portfolios in the humanities classroom: promoting intentional learning by helping students uncover what is meaningful to them / Dorothe J. Bach -- Getting started with portfolios: a vision for implementing reflection to enhance student learning / Stephanie Burrell ... [et al.] -- The oral health e-portfolio: a three-year project / Russell Butson, Jennifer Marie Cook, and Rosemary Kardos -- EPAC: building a community of practice around e-portfolios / Helen L. Chen and John C. Ittelson -- Encouraging a reflective disposition: scaffolding critical thought through portfolio development / Ann C. Cunningham -- A journey involving integrating an e-portfolio into a course management system / Marilyn Drury -- The e-portfolio and liberal arts education at Agnes Scott College / Emily Hauck, Olivia White Lopez, and Shannon Yarbrough -- The Lebow College of Business my lifefolio: an e-portfolio program / Frank linnehan -- Learning portfolios in a sophomore-level composition and literature course / Leslie Ortquist-Ahrens -- A journal of citizenship: orienting first-year students to liberal education / Elizabeth Regosin and Ronald J. O. Flores -- Representing, not testing: webfolio as final exam / Donna Reiss -- Challenging tertiary teachers' beliefs and practices: facilitating change and development through portfolios / Rachel Spronken-Smith and Sarah Stein -- The English language e-portfolio / Fiona Williams, Vicki Chan, and Hokling Cheung -- Upon further review: a second look at the student learning portfolio / Alan Wright and M. Heather Hartley. |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Portafolios electrónicos en la educación |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Aprendizaje reflexivo |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Electronic portfolios in education |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Reflective learning |
900 ## - |
-- |
BK |
903 ## - |
-- |
ANGELES |
-- |
50 |
-- |
20120213 |
-- |
CIA01 |
-- |
1401 |
903 ## - |
-- |
PABLO |
-- |
50 |
-- |
20120223 |
-- |
CIA01 |
-- |
1744 |
903 ## - |
-- |
20141127 |
-- |
CIA01 |
-- |
2301 |