000 02023nam a2200433 a 4500
001 CIA01000000000000000081976
005 20220227193929.0
008 100111s2010 cauab b 001 0 eng
900 _aBK
020 _a9781591587064 (rústica : papel libre de ácido)
040 _aDLC
_cDLC
_dYDX
_dYDXCP
_dDLC
_dUIAP
050 0 0 _aZ 675 S3
_bB454 2010
100 1 _aBerger, Pam
245 1 0 _aChoosing Web 2.0 tools for learning and teaching in a digital world /
_cPam Berger and Sally Trexler ; foreword by Joyce Valenza.
260 _aSanta Barbara, Calif.
_bLibraries Unlimited
_cc2010
300 _aviii, 221 páginas
_bilustraciones, mapas
_c28 cm.
504 _aIncluye referencias bibliográficas e índice.
505 0 _tLearning, literacy, and Web 2.0 -- Searching the Web -- Social bookmarking -- Managing and organizing information -- Content collaboration -- Media sharing -- Social networking -- Digital mapping.
650 4 _aInternet en las bibliotecas escolares
650 4 _aInternet en la educación
650 4 _aAprendizaje por indagación
650 4 _aWeb 2.0 -
_xEstudio y enseñanza
650 4 _aRecursos de información electrónicos -
_xAlfabetización -
_xEstudio y enseñanza
650 4 _aBúsqueda en internet -
_xEstudio y enseñanza
650 4 _aParticipación en la planificación curricular del bibliotecario de bibliotecas escolares
650 0 _aInternet in school libraries
650 0 _aInternet in education
650 0 _aInquiry-based learning
650 0 _aWeb 2.0 -
_xStudy and teaching
650 0 _aElectronic information resource literacy -
_xStudy and teaching
650 0 _aInternet searching -
_xStudy and teaching
650 0 _aSchool librarian participation in curriculum planning
700 1 _aTrexler, Sally
_eautor
700 1 _aValenza, Joyce
_eprologuista
903 _aANGELES
_b50
_c20120131
_lCIA01
_h1154
903 _aPABLO
_b50
_c20130404
_lCIA01
_h1733
903 _aPABLO
_b50
_c20130404
_lCIA01
_h1735
903 _c20141127
_lCIA01
_h2301
999 _c168855
_d168855